Recepció acadèmics corresponents Dr. Jaume Ordi i Majà i Dr. Jordi Vila i Estapé(PDF)
El dimarts 18 de maig de 2021, a les set de la tarda, aquesta Reial Acadèmia de Medicina de Catalunya celebrarà sessió extraordinària per a la recepció dels Acadèmics Corresponents adscrits a la Secció Primera:
Dr. Jaume Ordi i Majà:
“L’autòpsia mínimament invasiva com a mètode de vigilància epidemiològica en països de baixa renda.”
Dr. Jordi Vila i Estapé:
“Una visió holística de la resistència bacteriana als antibiòtics: Una amenaça global».”
Els acolliran els Acadèmics Molt Il·ltres. Drs. Josep Antoni Bombí Latorre i Tomàs Pumarola i Suñé.
Cada ponent disposarà d’uns vint minuts per a la seva intervenció.
MESURES ANTI-COVID 19: Aforament limitat,
Poden confirmar l’assistència fins el divendres 14 de maig a través dels següents canals: tel. 933171686 (de dilluns a divendres de 9:30 a 14 h.); correu electrònic: secretaria@ramc.cat
En qualsevol cas la celebració de la sessió dependrà de les RESOLUCIONS que prengui el Departament de Salut.
La sessió serà retransmesa a través del canal de Youtube de la RAMC (https://www.youtube.com/channel/UCMaS5RbES0iwiLlziRosoFA )