La Reial Acadèmia de Medicina de Catalunya lamenta fer-los saber que en els darrers mesos ens han deixat els companys Acadèmics

La Reial Acadèmia de Medicina de Catalunya lamenta fer-los saber que en els darrers mesos ens han deixat els companys  Acadèmics :

 

 

Dra. Mercè Dufort i Coll.- Acadèmica Corresponent per elecció l’any 2000.  Catedràtica de Biologia Cel.lular Discurs d’ingrés «Òrgans diana de les principals parasitosis de mol.luscs bivalves d’interès gastronòmic» Mercè_Durfort_i_Coll.pdf (ramc.cat) .-Obituari: Mercè Durfort Coll – Universitat de Barcelona (ub.edu)

 

Dr. Santiago Tintoré i Ferrer.-  Acadèmic Corresponent per Elecció  l’any 1960 .-Santiago Tintoré, in memóriam – Reial Acadèmia Europea de Doctors (raed.academy)

 

Dr. Carles Soler Durall .-Acadèmic per premi des de l’any 1953, pel treball  titulat «Estudio de la endemias de leishamaniosis en Barcelona con especial referencia a la leishmaniosis canina»» presentat al Premi de l’Acadèmia (Epidèmies i Epizoòties).-  Metges Catalans | Carlos Soler i Durall (galeriametges.cat)

 

Scroll al inicio