08/6/2021 Recepció acadèmiques corresponents per Premi Fundació Catalana de Trasplantament 2020 i 2021

Recepció acadèmiques corresponents per Premi Fundació Catalana de Trasplantament 2020 i 2021(PDF)

El dimarts dia 8 de juny de 2021, a les set del vespre, aquesta Reial Acadèmia de Medicina de Catalunya celebrarà sessió extraordinària de presentació dels premis 2020 i 2021,

 

Dra. Amèlia Judith Hessheimer, la qual dissertarà sobre el tema que va ser objecte del premi 2020, atorgat conjuntament per la Reial Acadèmia de Medicina de Catalunya i la Fundació Catalana de Trasplantament, per l’article:

 “Normothermic regional perfusion vs. Super-rapid recovery in controlled donation after circulatory death liver transplantation”

 

Dra. Maria José Pérez Sáez, la qual dissertarà sobre el tema que va ser objecte del premi 2021, atorgat conjuntament per la Reial Acadèmia de Medicina de Catalunya i la Fundació Catalana de Trasplantament, per l’article:

“Use of tocilizumab in kidney transplant recipients with COVID-19”

 

Seran acollides pel Dr. Francesc J. Moreso, president de la Fundació Catalana de Trasplantament.

 

L’Acadèmia i la Fundació us obren les portes i agrairà molt cordialment la vostra assistència.

 

MESURES ANTI-COVID 19: Aforament limitat

Poden confirmar l’assistència fins el divendres 4 juny a través dels següents canals: tel. 933171686 (de dilluns a divendres de 9:30 a 14h.); correu electrònic: secretaria@ramc.cat

En qualsevol cas la celebració de la sessió dependrà de les RESOLUCIONS que prengui el Departament de Salut.

La sessió serà retransmesa a través del canal de Youtube de la RAMC (https://www.youtube.com/channel/UCMaS5RbES0iwiLlziRosoFA

Scroll al inicio